Aktualności
-
2025.02.12
Grant w wysokości 15.000,00 zł na zakup cyfrowych pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół nr 2 w Golubiu-Dobrzyniu
Dnia 11 lutego 2025 r. Powiat Golubsko-Dobrzyński podpisał umowę o powierzenie grantu nr G/KPO/75/202/SJ. W ramach projektu Przedsięwzięcie pn. „Szkoła Jutr@” 15 nauczycieli Zespołu Szkół nr 2 w Golubiu-Dobrzyniu ukończyło szkolenia z podstawowych kompetencji cyfrowych, co umożliwiło pozyskanie grantu w wysokości 15.000,00 zł na zakup cyfrowych pomocy dydaktycznych.
-
2025.02.12
Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół nr 2 w Golubiu-Dobrzyniu
W chwili obecnej trwają zaawansowane roboty budowlane związane z realizacją zadania pn. „Rozbudowa z niezbędną przebudową istniejącego zespołu budynków Zespołu Szkół nr 2 w Golubiu-Dobrzyniu o salę sportową wraz z odnawialnymi źródłami energii”. Wykonawcą prac jest firma NIK-NAT Sp. z o.o. z siedzibą w Rudawiu.
-
2025.02.10
Bezpłatne badania mammograficzne w powiecie golubsko-dobrzyńskim
LUX MED Diagnostyka zaprasza na bezpłatne badania mammograficzne w technologii cyfrowej w ramach Programu Profilaktyki Raka Piersi finansowanego przez NFZ. Na badanie zapraszamy kobiety w wieku od 45 do 74 lat: co 24 miesiące, jeśli nie miały zdiagnozowanej wcześniej złośliwej zmiany nowotworowej w piersi, co 12 miesięcy, jeśli zakończyły leczenie raka piersi i 5-letni proces monitorowania po zakończonym leczeniu, co 12 miesięcy, jeśli po 5 latach od leczenia chirurgicznego raka piersi pozostają w trakcie uzupełniającej hormonoterapii (HT)
-
2025.02.10
Podpisanie Deklaracji Współpracy Przewodniczących Rad Powiatów i Gmin Metropolii Toruńskiej
W piątek (7 lutego 2025 r.) Przewodniczący Rady Powiatu Golubsko-Dobrzyńskiego Jacek Boluk-Sobolewski uczestniczył na spotkaniu Przewodniczących Rad Powiatów i Gmin obszaru Metropolii Toruńskiej. Było to kluczowe wydarzenie dla współpracy samorządów regionu, podczas którego wszyscy uczestnicy podpisali deklarację współpracy.W trakcie spotkania przedstawiono również założenia organizacyjno-formalne funkcjonowania Stowarzyszenia Metropolia Toruńska oraz powołano Konwent Przewodniczących Rad Powiatów i Gmin Metropolii Toruńskiej.
Inwestycje
-
2025.02.12
Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół nr 2 w Golubiu-Dobrzyniu
W chwili obecnej trwają zaawansowane roboty budowlane związane z realizacją zadania pn. „Rozbudowa z niezbędną przebudową istniejącego zespołu budynków Zespołu Szkół nr 2 w Golubiu-Dobrzyniu o salę sportową wraz z odnawialnymi źródłami energii”. Wykonawcą prac jest firma NIK-NAT Sp. z o.o. z siedzibą w Rudawiu.
-
2025.02.04
Przyznanie dofinansowania w kwocie ponad 2,7 mln zł na remont drogi powiatowej 2131C Plebanka – Radomin
W dniu 4 lutego br. Wojewoda Kujawsko-Pomorski opublikował zatwierdzoną listę zadań wskazanych do dofinansowania w ramach Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg na rok 2025. Wniosek Powiatu na remont drogi nr 2131C Plebanka – Radomin w km 1+241 do 5+318 znalazł się na 14 miejscu listy podstawowej. Kwota przyznanego dofinansowania wyniesie 2 702 358,00 zł, co stanowi 50% wartości całkowitej zadania. Przewidywana wartość inwestycji wyniesie 5 404 716,82 zł.
-
2025.01.31
Podpisanie listu intencyjnego z Gminą Golub-Dobrzyń
31 stycznia 2025 r. Starosta Golubsko-Dobrzyński Jacek Foksiński i Wicestarosta Golubsko-Dobrzyński Zbigniew Warnel reprezentujący Powiat Golubsko-Dobrzyński podpisali list intencyjny z Gminą Golub-Dobrzyń reprezentowanym przez Wójta Marka Ryłowicza, w obecności Kierownika Referatu Biura Rozwoju Gminy Golub-Dobrzyń Pani Wioletty Szymańskiej.
-
2025.01.15
Podpisanie listu intencyjnego w sprawie remontu mostu w Radzikach
15 stycznia 2025 r. Starosta Golubsko-Dobrzyński Jacek Foksiński i Wicestarosta Golubsko-Dobrzyński Zbigniew Warnel reprezentujący Powiat Golubsko-Dobrzyński podpisali list intencyjny z Nadleśnictwem Golub-Dobrzyń reprezentowanym przez Nadleśniczego Pana Roberta Paciorka, w obecności Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Golubiu-Dobrzyniu Pana Mariusza Trojanowskiego i Kierownika Wydziału Inwestycji, Planowania i Pozyskiwania Funduszy Starostwa Powiatowego Pani Martyny Malinowskiej.